KidzTalk

WE GONNATO WIN THIS FOR THE GIRLS!!!!!!!

+10 votes
538 views
asked Apr 21, 2019 in Debate by Kitty111
IF YOUR A GIRL, REPLIE TO THIS. WERE GONNE TRY TO GET 150 ANSWERS!!!!! GO GIRLS!!!!!
commented Jul 15, 2019 by lunalovegoodmolly (313,150 points)
We might just suprise you!
commented Jul 15, 2019 by -Moonlight- (64,660 points)
Lol, yeah right. We can do it in one month. I bet you >:)
commented Jul 15, 2019 by Kitten
Yup. I.was.number 150
commented Jul 15, 2019 by kidzsearch (145,900 points)
Please only post answers that are meaningful. Otherwise, they will just get deleted. For example, don't just post a number.
commented Jul 15, 2019 by lunalovegoodmolly (313,150 points)
Ok. I will from now on.
commented Jul 17, 2019 by pumpkin (671,050 points)

Nathan they beat youuuuuu...T_T

commented Sep 13, 2019 by Depressed girl

Hia-= Nathan T_Tbroken_heart I'm gonna go! I feel heart broken!T_T and sad! Depressed and anxiety bye see you in a thousand year's!angry ugh!!!!!!  I cant believe it!!! Who cares I'm not important! Not to anyone! No matter how hard I try it goes out the window!!!!! Bye!!yawning I never seen loved! I hate myself! I'm gonna leave! 

commented Sep 14, 2019 by NATHAN (68,050 points)
edited Sep 14, 2019 by NATHAN
Depressed girl

Are you the one who made this?

If so it's okay to have the same idea and maybe we can create one together!

:3


60 Answers

+2 votes
answered Oct 25, 2019 by Hermionepuppy (5,780 points)
YEAH honey lets go more answers Puppy buns rock and so does your idea
commented Oct 25, 2019 by pumpkin (671,050 points)

how about you answer the question where boys and girls work together for one team!

https://www.kidzsearch.com/questions/44215/lets-try-to-get-the-most-answers-2

+4 votes
answered Oct 25, 2019 by anonymous
HI GIRLS!!!!!
commented Oct 25, 2019 by pumpkin (671,050 points)
don't answer this!

Answer the one where boys and girls work together!
commented Oct 26, 2019 by -Moonlight- (64,660 points)
ehhh but that's just any other question...?
commented Dec 20, 2019 by pumpkin (671,050 points)
Lol true
+2 votes
answered Sep 20, 2019 by C
We have to get more answers
+4 votes
answered Aug 22, 2019 by anonymous
Um..hi! What's up?
+3 votes
answered Jul 17, 2019 by arkzo (424,520 points)
haha lol this is great..
+3 votes
answered Jul 17, 2019 by arkzo (424,520 points)
Hooray!
commented Jul 19, 2019 by pumpkin (671,050 points)
YAY!
+3 votes
answered Jul 17, 2019 by arkzo (424,520 points)
This calls for a celebration!
+4 votes
answered Jul 17, 2019 by arkzo (424,520 points)
Let’s go!!! Most answers on KidzSearch platform....
commented Oct 25, 2019 by pumpkin (671,050 points)
not anymore!
+4 votes
answered Jul 17, 2019 by lunalovegoodmolly (313,150 points)

My bunny, Daisy. 

commented Apr 30, 2020 by pumpkin (671,050 points)
omg so cute
+4 votes
answered Jul 17, 2019 by lunalovegoodmolly (313,150 points)

#MollyTheSheltie

(my dog)

Related questions

+4 votes
3 answers 38 views
asked May 29, 2020 in Ask KidzSearch by My little husky shiloh fan
+9 votes
1 answer 467 views
+2 votes
2 answers 69 views
+13 votes
9 answers 237 views
+1 vote
0 answers 22 views
+2 votes
12 answers 190 views
asked Aug 25, 2020 in Other by Jane
+5 votes
8 answers 133 views
asked Mar 13, 2020 in LGBTQIA Club by ~Purple~ (28,300 points)
+6 votes
5 answers 89 views
+6 votes
3 answers 51 views
asked Jan 6, 2020 in General Blogs by Doggy
+9 votes
3 answers 147 views
asked Nov 5, 2019 in LGBTQIA Club by Jabber (26,620 points)
+8 votes
2 answers 77 views
+7 votes
1 answer 57 views
+7 votes
5 answers 124 views
asked Mar 17, 2019 in Fiction by Ammy K.
+7 votes
7 answers 248 views
+10 votes
2 answers 146 views
asked Oct 30, 2018 in Pictures and Drawings by im kanye (373,560 points)
+9 votes
3 answers 177 views
+7 votes
3 answers 298 views

Recent Badges

Popular Question
Asked question received 100 views
- jellyfishlover -
Notable Question
Asked question received 50 views
- -GEMHeart- -
Popular Question
Asked question received 100 views
- Jabber -
Notable Question
Asked question received 50 views
- Lemony The Bean -
Popular Question
Asked question received 100 views
- kidzsearch -
...