KidzTalk

Quick Update (btw it’s still me just changed my name)

+7 votes
34 views
asked Feb 11 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
So, I temporarily changed my name to Dreamsycl_Manokit, y’all can still call me Coffee Cake but I felt like showing a lil furry pride so why not!

Also...

I told my mom that I’m a furry. She asked me, randomly, if I could have 3 wishes what would I wish for, and I immediately said a fursuit. We started talking about furries, and it turns out she’s never heard of them! I found a head base and some ears, so I’m gonna order them and get making! I’ll post progress photos of construction of my first fursuit, and I hope y’all will be a part of this big milestone for me!

Info on Dreamsycl:

She’s a creamy orange manokit, that’s where I got her name, from an orange dreamsicle, and she has light pool blue and pale lavender highlights. She’s outgoing, happy, loves summer, and singing, and dancing! I might commission a ref sheet of her, or just make my own.


4 Answers

0 votes
answered Feb 12 by ❤KittyKat❤ (102,080 points)
OMG!!! SHE SAID SURE? THATS AMAZING!!!!!
commented Feb 12 by Lemony The Bean (75,390 points)

Yeah!!!!!! I'm so excited!!! but now i have a predicament...

https://www.kidzsearch.com/questions/60565/decisions-decisionssss

Which maker? And should I compromise for the style I like better?

commented Feb 12 by ❤KittyKat❤ (102,080 points)

I LOVE the first picture.  (Schneepardi:) because it looks sooooo cute!!!!

+1 vote
answered Feb 11 by Kitten (568,920 points)
KK!!
+1 vote
answered Feb 11 by jellyfishlover (29,950 points)
Ha! When I saw your answer on one of my posts, I was all, ok Coffe Cake. Then I noticed a different username and I was like, okaaay, it's not Coffee. But when I commented again, I was still thinking of you as Coffee Cake, even though I thought it wasn't you! Lol
commented Feb 12 by Lemony The Bean (75,390 points)
hah, yeah. The way i word my sentences and use y’all a lot is pretty distinctive, so I’ve been told.
commented Feb 12 by jellyfishlover (29,950 points)
Yup, it was kinda obvious. So, how is middle school going for you?
commented Feb 13 by Lemony The Bean (75,390 points)
pretty good, I think math is actually easier than it was last year, I like algebra better than just straight math. Track has been hard but fun, and our choir is doing Schoolhouse Rock for a musical. Friend drama isn't really happening AT school, just with me and KNG, I still get sad thoughts about that a lot, actually last night I had a dream that she visited my school but her hair was like blond but suddenly it wasn't and we hung out the whole day and then it was time for recess and I said how maybe her school was good for her, but my school is the best for me, and she was like no you'd like mine better, and then we turned into dragons, and started flying over the soccer field...

So yeah, good!
commented Feb 13 by jellyfishlover (29,950 points)
*laughs* weird dream!
commented Feb 14 by Lemony The Bean (75,390 points)
Definitely! I think it was my brain processing the thought that I want her to visit our school.
commented Feb 14 by jellyfishlover (29,950 points)
Yeah, that makes sense!
commented Feb 14 by Lemony The Bean (75,390 points)

regular_smile  yeah

 

+2 votes
answered Feb 11 by PrincessKittens Left (201,870 points)
Ok

Related questions

+5 votes
3 answers 81 views

hey, my username was google, then someone changed my username to g1000, so i changed it to this

asked Apr 16, 2019 in Ask KidzSearch by the (1,630 points)
+6 votes
1 answer 15 views

Hey, Y'all. welp, I had a fun Spring Break so far, we disinter Big Bend, Terlingua, Rio Bravo Ranch, and Chandler Ranch. Chandler Ranch actually had cabins and stuff, and a chef. ... to work when they've finished the slots before me :) :) :) :) :) :)

asked Mar 13 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+7 votes
3 answers 18 views

Heya Y'all! It's been a hectic but AWESOME week so far, and I've got a couple updates to share. 1. The suit that I wanted to bid on, I thought about it and it ... if there's one thing you gotta know about me, it's that I'm the CEO of indecisiveness,

asked Feb 25 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+8 votes
1 answer 72 views

hear ar the options; Jesus-freak God)s girl Lillie Bear_the_flame Or something else.

asked May 11, 2019 in Preteen /Tween Club by Jesus-Freak
+4 votes
2 answers 31 views

Hey y'all! So, I know a lot of people are sharing their real name on here, but I know without even asking that mine would say no. Therefore, I'm sharing the name that I ... to call me by that nickname! <nori has left the chat, 6:56 on March 23, 2020>

asked Mar 23 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+9 votes
6 answers 27 views

http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=2002091440077219&lnk& Post your score below! Sorry, I don’t remember how to hyperlink.

asked Feb 9 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+7 votes
2 answers 37 views

Hey, y'all! This is my first post on my blog, I'll post maybe weekly maybe more frequently idk. If this works out well, I might get an advice column. Anyways ... I wanna end this blog post with a question. What are you doing over Thanksgiving Break?

asked Nov 24, 2019 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+4 votes
3 answers 35 views

My username isn't working. I tried to change my username to

asked Feb 11 in KidzSearch Tech Support by ❤KittyKat❤ (102,080 points)
+3 votes
1 answer 18 views

Heya Y'all! I have one announcement and one question for KidzSearch. Announcement: PERMANENT NAME CHANGE! Lemony is my fursona, and I feel so connected to her, she's never gonna ... judging by how far down in the queue I am, but I could be waaay off.

asked 2 days ago in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+6 votes
4 answers 22 views

Hey, Y'all! With the Coronavirus shutting my school down for a while, I've been pretty bored, with nothing much to do. The solution to that? I AM MAKING A PAPER CRANE ... All of you who are bored, I suggest making a paper crane or two, or maybe 50.

asked Mar 18 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+8 votes
8 answers 56 views

I am going to bid for it, and I hope I win! https://www.thedealersden.com/listing/fursuit-mini-partial/160576 For those of you who can't do links, here is a pic! And ... I don't know what the maker called her, but I think I'm gonna call her Waffles!

asked Feb 18 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+9 votes
3 answers 40 views

I went to the orthodontist to get my braces tightened today, and they put rubber bands on them that ho straight across the front of my mouth, and one on my ... probably will in a couple hours, though from my experience. Anybody out there have braces?

asked Jan 23 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+9 votes
4 answers 49 views

This is soooo exciting! I might be getting a fursuit partial of my very own! I found some makers within my price limit on Etsy, (FOXiXUS Creations and FurryFrost), and ... one ear that stands up then flops just a little, and then one more floppy ear.

asked Dec 29, 2019 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+18 votes
1 answer 69 views

hey i was unregesterd as qwerty but i will be regesterd as luna midnight and i will still do the weekly story contest (see "hey i am starting a story contest")

asked Oct 3, 2018 in Other by LunaLight (90,000 points)
+9 votes
3 answers 68 views

Hey, I'm still Jazzi that everyone knows, I just added Emerald to the front!

asked Jul 2, 2017 in Other by jazzlinny (38,000 points)
+3 votes
1 answer 10 views

My grandparents are here and I may not be on much this weekend. I have History day regional tomorrow. Wish me luck!

asked Mar 6 in LLM's Place by lunalovegoodmolly (249,000 points)
+7 votes
3 answers 28 views

Quick update: So I am developing a HP OC. Once she is developed, I am going to do a OC interview with her like GH does. I may make another OC for this as well. I ... . Sorry this was just a quick update I will do a normal blog post soon. :) LLM out

asked Sep 22, 2019 in LLM's Place by lunalovegoodmolly (249,000 points)
+6 votes
2 answers 26 views

Hey! I finished reading the whole (yes, yes, I read all of it T~T. I mean EVERYTHING!) series and I wanted to do another shot at the fanfic! I wanted to ... is black. Tom THANKS IN ADVANCE P.S: This take place after Vision of Shadows/Broken Code!

asked Jan 22 in Fanfiction by ❤KittyKat❤ (102,080 points)
+8 votes
1 answer 13 views

Hey! I finished reading the whole (yes, yes, I read all of it T~T. I mean EVERYTHING!) series and I wanted to do another shot at the fanfic! I wanted to ... is black. Tom THANKS IN ADVANCE P.S: This take place after Vision of Shadows/Broken Code!

asked Jan 22 in Fanfiction by ❤KittyKat❤ (102,080 points)
+5 votes
2 answers 46 views

I think I got my fursona! I'm using GemHeart's template (Link is down there somewhere) to show her off. Creator: KittyKat Name: Kia ( I used GemHeart's advice on ... , stubborn, and creative. So, what do you think? Any suggestions? It is welcome!!

asked Dec 3, 2019 in Fiction by ❤KittyKat❤ (102,080 points)
+9 votes
2 answers 27 views

This one I made about KNG. Why did you have to leave me? I only have memories to hold onto They're so tangible, I cover myself with them, like a blanket... ... out, immersed in my realm with music playing in my head What? Class is already over?

asked Feb 5 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+5 votes
4 answers 37 views

Hope you guys like these! Anime portrait of me like, a week ago I drew MonkeyMad60! This is basically how she looks like irl. I didn't remember how her shoes looked like ( ... many of you ask, tho, it might a little time to catch up, just a warning.

asked Mar 15 in Jelly's blog by jellyfishlover (29,950 points)
+4 votes
1 answer 18 views

I called one of my old friends. It made me realize how far apart we are and how I am homesick (even tho I am "in" my new home). I feel kinda sad. I am taking a lot of pictures in my Instax camera. I am doing good in school.

asked Feb 20 in Personal by ❤KittyKat❤ (102,080 points)
+6 votes
2 answers 28 views

So, all day, I've been feeling down in the dumps, SAD, bleak, jumpy, uncomfortable, scared, and IDK why, especially when around my history teacher, which is weird, ... tomorrow isn't another blah day, because I don't have track on Fridays, so yeah.

asked Feb 20 in Lemony’s Slice by Lemony The Bean (75,390 points)
+5 votes
2 answers 20 views

I've got one last entry for Jabber's art contest, I was kinda proud of this one so I decided to enter it! If I can only enter once, though, just keep the first one. ... you always have at least 3 bandaids on you at any given time, at least I did, XD

asked Mar 29 in Art & Music Contests by Lemony The Bean (75,390 points)

Recent Badges

Nice Comment
Comment received +2 upvote
- Ammy-k -
Nice Comment
Comment received +2 upvote
- Kitten -
Nice Comment
Comment received +2 upvote
- Kitten -
Nice Comment
Comment received +2 upvote
- Kitten -
Nice Question
Question received +2 upvote
- little potterhead -
...