KidzTalk

EVERYONE is making things like this, so...

+3 votes
54 views
asked Apr 12 in Personal by Jabber (26,320 points)

So I made a post like this a while ago, but I wanted to update it, so yeah. :/

About me:

  1. I live in Jordan
  2. I am Bisexual
  3. My pronouns are He/Him
  4. I have a dog named Eo
  5. My favorite color is black
  6. I am transgender. ( if you know me, you have probably guessed from the other things about me )
  7. My favorite animals are Pidgins and dogs
  8. My favorite Webtoons are: That Awkward Magic / Acceptance / Lore Olympus, and Castle swimmer
  9. My favorite comedian is Jim Gaffigan
  10. I have two brothers
  11. I like singing ( but I am really shy )
  12. I am 100% a romantic 
  13. My favorite books are romance novels
  14. IDK what my religion is
  15. I'm the oldest of three
  16. I LOVE baking
  17. One of my favorite tv shows is Anne With An E
  18. IDK what else to write...

okay umm... yeah those are some things about me...



4 Answers

0 votes
answered Apr 12 by Lesbian Wolf Furry (10,390 points)
As for most of these, cool. As for WebToon- LORE OLYMPUS AND MY GAY MERCHILDREN OF CASTLE SWIMMER! YASSSSSS!!
commented Apr 14 by Jabber (26,320 points)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! boogie

commented Apr 14 by Lesbian Wolf Furry (10,390 points)
I did a silent fangirl scream when Kappa and Siren first kissed, it was bootiful.
+1 vote
answered Apr 12 by jellyfishlover (37,860 points)
Hey, Jabber! I love baking, too! It’s so fun to watch almost random ingredients form into something delicious! I’m also bi! Btw, I just wanted to say sorry about the time I called you a girl. I thought that you were MTF instead of FTM. I’m really sorry, and I totally support you! In fact, I support the whole LGBT+ community!
commented Apr 14 by Jabber (26,320 points)
It's totally fine, don't worry about it
commented Apr 14 by Jabber (26,320 points)
ikr! Today we make biscuits, but the ingredients were: milk, flour, salt, baking soda, and vinegar.

me: thinks.... this seems like  a concoction that I would mix together with my friends and make my brothers eat, but in the end they surprisingly tasted pretty good!
commented Apr 14 by jellyfishlover (37,860 points)
Lol!
0 votes
answered Apr 12 by lunalovegoodmolly (313,100 points)
I LOVE JIM GAFFIGAN TOO! I SAW HIM LIVE ONCE!
commented Apr 14 by Jabber (26,320 points)
YOU ARE SOOOO LUCKYYY!!! ( I've become a fanboy )
+1 vote
answered Apr 12 by im kanye (373,050 points)
Cool lol! I'm a romantic too.
commented Apr 14 by Jabber (26,320 points)
nice

Related questions

+4 votes
3 answers 44 views
+1 vote
3 answers 55 views
asked Aug 25 in Other by Jane
+1 vote
0 answers 11 views
+5 votes
4 answers 40 views
asked Feb 10 in Other by PrincessKittens Left (203,240 points)
+4 votes
2 answers 37 views
asked Apr 24 in Other by Jabber (26,320 points)
+2 votes
3 answers 57 views
asked Aug 16 in Other by Jane
+4 votes
1 answer 30 views
+6 votes
5 answers 71 views
asked Feb 28 in LGBTQIA Club by jellyfishlover (37,860 points)
+6 votes
2 answers 74 views
+1 vote
0 answers 29 views
asked Aug 11 in Other by Jane
+1 vote
0 answers 27 views
asked Aug 11 in Other by Jane
+2 votes
3 answers 47 views
+1 vote
0 answers 21 views
asked Aug 26 in Other by Jane
+1 vote
0 answers 22 views
asked Aug 18 in Writers Club by Shinning Lily,shinning Lilly
+1 vote
1 answer 39 views
asked Aug 14 in Other by Jane
+1 vote
0 answers 30 views
asked Aug 11 in Other by Jane
+6 votes
3 answers 43 views

Recent Badges

Popular Question
Asked question received 100 views
- im kanye -
Popular Question
Asked question received 100 views
- C.Clay -
Popular Question
Asked question received 100 views
- cookie122105 -
Notable Question
Asked question received 50 views
- Iamcool333 -
Notable Question
Asked question received 50 views
- im kanye -
...